تایپ مدیکال

دوره آموزشی تایپ مدیکال


 

 
تایپ مدیکال

دوره آموزشی تایپ مدیکال

مدیکال ترانسکریپتور(Medical Transcriptionist) که به طور خلاصه MT هم گفته می شود شغلیست که در قرن بیستم به وجود آمد و لازمه به وجود امدن آن هم در ابتدا نیاز به نظم بخشی و ثبت الکترونیکی اطلاعات پزشکی جهت تحقیقات بود.

منظور از تایپ مدیکال چیست؟

مدیکال ترانسکریپتور(Medical Transcriptionist) که به طور خلاصه MT هم گفته می شود شغلی ست که در قرن بیستم به وجود آمد و لازمه به وجود امدن آن هم در ابتدا نیاز به نظم بخشی و ثبت الکترونیکی اطلاعات پزشکی جهت تحقیقات بود. البته در دهه های بعد به یک شغل تمام وقت با مسوولیت های جدید تبدیل شد. در مواقع یک فرد دارای مدرک MT باید به چند شاخه مختلف مسلط باشد تا بتواند در این کار موفق باشد که همه آن ها در صفحه پیش نیازهای دوره در همین اپلیکیشن گفته شده است. اما توانایی اختصاصی برای این رشته دانستن انبوهای از مطالب و اصطلاحات پزشکی است به نحوی که فرد دارای مدرک MT علاوه بر تایپ این مطالب، متوجه می شود که مطلبی که مشغول تایپ آن است به چه معناست زیرا که دانستن معنای آن برای بالا بردن کیفیت کار و جلوگیری از اشتباه بسیار ضروری است.

لازم به ذکر است که فردی که برای این آموزش تلاش کرده و به مرحله ای رسیده است که می تواند به طور حرفه ای وارد بازار کار داخلی یا خارجی شود باید خود را دارای مدرک MT معرفی نماید زیرا بر خلاف تایپیست هایی که به طور تجربی به این کار مشغول هستند اطلاعات بسیار جامع تری داشته و توانایی کار در مراکز بسیار گسترده تری را خواهد داشت.

در شغل MT فرد دوره دیده یک وظیفه اصلی دارد و آن تبدیل مطالب پیچیده پزشکی با اصطلاحات مخصوص به نسخه الکترونیکی است که این مطالب ممکن است به صورت فایل صوتی یا نوشتاری یا به صورت دیکتافون باشد. همچنین فرد دوره دیده باید با استانداردها و حساسیت های این شغل آشنایی داشته باشد. همه مطالب بالا در این اپلیکیشن به طور مفصل توضیح داده شده طوری که فرد دوره دیده در پایان توانایی ورود به بازار کار را داشته باشد. چون افراد دارای این توانایی مشغول به کاری تخصصی در زمینه کاری خود هستند سلمن دستمزد کاری بالاتری نسبت به پرسنلی خواهند داشت که به کارهای معمولی در مراکز پزشکی مشغول هستند. این مرکز برای اولین بار در کشور اقدام به ارائه آموزش در این زمینه با هزینه ای بسیار اندک نموده است. شما می توانید پس از دانلود اپلیکیشن و نصب آن بروی گوشی خود از سایر مطالب در این زمینه شامل روش انجام آموزش، هزینه و... آگاهی پیدا کنید.

برای ثبت نام در دوره فرم زیر را تکمیل کنید

هزینه دوره: 2.000.000 تومان

پس از تکمیل اطلاعات درخواستی همکاران ما برای هماهنگی شرکت در دوره آموزشی با شما تماس خواهند گرفت.

 

تایپ مدیکال

نام شما(ضروری)
آدرس شما(ضروری)